"Mijn geld blijft van mij. Zaken op orde zonder zorgen. Met ondersteuning waar nodig door een betrouwbare partij."

Intake

Om financiŽle ondersteuning op maat te kunnen bieden, moet Stichting MijnGeld goed op de hoogte zijn van de situatie van de cliŽnt. Daarom is de intake heel belangrijk. Tijdens ťťn of meerdere gesprekken met u, uw ouder(s),
verwante(n) en/of begeleider(s) proberen we een overzicht te krijgen van alle lopende financiŽle regelingen en contacten en de eigen mogelijkheden op financieel gebied. Op basis van de intake bepalen wij of en op welke manier wij u kunnen ondersteunen.

Bewindvoering

Wij kunnen geld en/of goederen voor de cliŽnt beheren. Dit betekent dat de bewindvoerder verantwoordelijk is voor de administratie van inkomsten en uitgaven, controleert of de inkomsten van de cliŽnt worden ontvangen, zorgt voor betaling van de dagelijkse uitgaven en zorgt dat dagelijks onderhoud aan de goederen wordt uitgevoerd.