"Stichting MijnGeld heeft geen winstoogmerk. Wel zijn er kosten verbonden aan onze dienstverlening."

Tarieven 2018

De wettelijke tarieven zijn vastgesteld door het LOVCK (Landelijk Overleg Vakinhoud Civiel en Kanton). Deze kunt u ook vinden op de website van de BPBI.
Voor een alleenstaande bedraagt het tarief 91,98 per maand. Als u samen met uw partner onder bewind staat, bedraagt het tarief 110,38 per maand.
Wanneer het bewind op grond van schulden is uitgesproken, zijn wij genoodzaakt om het schuldentarief inclusief BTW in rekening te brengen. Voor alleenstaande bedraagt dit tarief 144,03 per maand en voor een 2-persoonshuishouden met schulden 172,82 per maand. Voor de aanvangswerkzaamheden vragen wij een intakevergoeding van 519,40. Als u samen met uw partner onder bewind komt, bedraagt deze eenmalige intakevergoeding 623,30.
Voor klanten die op, of rond bijstandsniveau leven, vragen wij bijzondere bijstand aan voor de kosten van het bewind. Het is echter aan de gemeente of deze kosten ook daadwerkelijk worden toegekend.