"Stichting MijnGeld heeft geen winstoogmerk. Wel zijn er kosten verbonden aan onze dienstverlening."

Tarieven 2019

De wettelijke tarieven 2019 zijn vastgesteld door het LOVCK (Landelijk Overleg Vakinhoud Civiel en Kanton). Deze kunt u ook vinden op de website van de BPBI.
Voor een alleenstaande bedraagt het tarief 94,33 per maand. Als u samen met uw partner onder bewind staat, bedraagt het tarief 113,17 per maand.
Wanneer het bewind op grond van schulden is uitgesproken, zijn wij genoodzaakt om het schuldentarief inclusief BTW in rekening te brengen. Voor alleenstaande bedraagt dit tarief 147,62 per maand en voor een 2-persoonshuishouden met schulden 177,17 per maand. Voor de aanvangswerkzaamheden vragen wij een intakevergoeding van 533,-. Als u samen met uw partner onder bewind komt, bedraagt deze eenmalige intakevergoeding 639,-.
Voor klanten die op, of rond bijstandsniveau leven, vragen wij bijzondere bijstand aan voor de kosten van het bewind. Het is echter aan de gemeente of deze kosten ook daadwerkelijk worden toegekend.