"Stichting MijnGeld heeft geen winstoogmerk. Wel zijn er kosten verbonden aan onze dienstverlening."

Tarieven 2020

De wettelijke tarieven 2020 zijn vastgesteld door het LOVCK (Landelijk Overleg Vakinhoud Civiel en Kanton). Deze kunt u ook vinden op de website van de BPBI.
Voor een alleenstaande bedraagt het tarief 96,08 per maand. Als u samen met uw partner onder bewind staat, bedraagt het tarief 115,33 per maand.
Wanneer het bewind op grond van schulden is uitgesproken, zijn wij genoodzaakt om het schuldentarief inclusief BTW in rekening te brengen. Voor alleenstaande bedraagt dit tarief 150,44 per maand en voor een 2-persoonshuishouden met schulden 180,50 per maand. Voor de aanvangswerkzaamheden vragen wij een intakevergoeding van 543,-. Als u samen met uw partner onder bewind komt, bedraagt deze eenmalige intakevergoeding 651,-.
Voor klanten die op, of rond bijstandsniveau leven, vragen wij bijzondere bijstand aan voor de kosten van het bewind. Het is echter aan de gemeente of deze kosten ook daadwerkelijk worden toegekend.