"Stichting MijnGeld heeft geen winstoogmerk. Wel zijn er kosten verbonden aan onze dienstverlening."

Tarieven 2021

De wettelijke tarieven 2021 zijn vastgesteld door het LOVCK (Landelijk Overleg Vakinhoud Civiel en Kanton). Deze kunt u ook vinden op de website https://www.horus.nl/ Voor een alleenstaande bedraagt het tarief 98,92 per maand. Als u samen met uw partner onder bewind staat, bedraagt het tarief 118,67 per maand.
Wanneer het bewind op grond van schulden is uitgesproken, zijn wij genoodzaakt om het schuldentarief in rekening te brengen. Voor alleenstaande bedraagt dit tarief 128,- per maand en voor een 2-persoonshuishouden met schulden 153,50 per maand. Voor de aanvangswerkzaamheden vragen wij een intakevergoeding van 559,-. Als u samen met uw partner onder bewind komt, bedraagt deze eenmalige intakevergoeding 670,-.
Voor klanten die op, of rond bijstandsniveau leven, vragen wij bijzondere bijstand aan voor de kosten van het bewind. Het is echter aan de gemeente of deze kosten ook daadwerkelijk worden toegekend.